Prekių pirkimas, pristatymas ir grąžinimas

Prekių pirkimas

  • Pirkėjas išsirenka pageidaujamas prekes, galimą pristatymą ir mokėjimo būdą. Atlikus visus būtinus pasirinkimus ir užpildžius visą reikalaujamą informaciją, Pirkėjas patvirtina užsakymo pateikimą.

  • Kai patvirtinate užsakymo pateikimą ir paspaudžiate Pirkimo mygtuką (užsakymo pateikimo momentas), užsakymas pateikiamas „Coveris.lt“ apdorojimui. „Coveris.lt“ apdoros užsakymą tik tada, jeigu visas pirkimo procesas ir užsakymo pateikimas buvo tinkamai užbaigtas ir nebuvo jokių klaidų pranešimų Interneto svetainėje.

  • Atsiskaityti galima naudojantis Swedbank, Seb, Luminor, Citadele ir Šiaulių bankas elektroninės bankininkystės paslaugomis. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis MakeCommerce.lt mokėjimų platforma.

  • Prašome atkreipti dėmesį, kad Interneto svetainėje pateikti užsakymai peržiūrimi nuo pirmadienio iki penktadienio nuo 8:00 iki 17:00, išskyrus valstybės šventines dienas.
  • Gavus apmokėjimą už prekes, „Coveris.lt“ siunčia Pirkėjui patvirtinimą el. pašto adresu ir pradeda jas gaminti pagal žemiau esančią prekių pristatymo politiką. Siunčia prekes pristatymo būdu, kurį Pirkėjas pasirinko pateikdamas užsakymą.

Prekių pristatymas

  • Interneto svetainėje „Coveris.lt“ prekės yra pagaminamos per 1-3 darbo dienas (skaičiuojama nuo artimiausios darbo dienos po užsakymo pateikimo).
  • Pirkėjui pagamintos prekės perduodamos nedelsiant siuntų gabenimo tarnybai, tačiau išimtinais atvejais (valstybinė šventė, dėl nenugalimos jėgos) tai gali užtrukti šiek tiek ilgiau, visais nenumatytais atvejais pirkėjas bus informuotas iš anksto nurodytais kontaktais.
  • Siuntų gabenimo tarnyba įsigytas prekes pirkėjo nurodytu adresu dažniausiai pristato per 1-3 darbo dienas Lietuvoje, per 3-7 darbo dienas Europos Sąjungoje ir 7-12 darbo dienų į kitas šalis;
    Prekių pristatymo paslaugas teikia akcinė bendrovė „Lietuvos paštas”, „Omniva“ arba „DPD“.
  • Įteikus prekes siuntų prisatymo bendrovei iš karto pirkėjui atsiųsime siuntos sekimo numerį.
    Visą informaciją apie bendroves bei siuntų buvimo vietą pirkėjas gali rasti „Lietuvos paštas” interneto svetainėje.

Prekių grąžinimas

  • Norint grąžinti prekę, reikia:
 
  • Pirkėjui išreikšti norą grąžinti prekę arba pakeisti ją kita – pateikti prašymą parašant el. laišką į info@coveris.lt arba kitais nurodytais kontaktais bei detaliai aprašant esamą problemą, susijusią su preke. Visi pateikti prašymai peržiūrimi per 2 darbo dienas nuo jų gavimo.
  • Visi telefonų dėklai yra gaminami tik gavus jūsų užsakymą, tai yra užsakomoji gamyba.
  • Grąžinimai nėra priimami jeigu: sumaišėte telefono modelį, dėklo tipą (norėjote 3D dėklo, užsakėte 2D ar atvirkščiai), dėl to, kad persigalvojote ar pakeitėte telefono modelį ir dėl pan. priežasčių.
  • Pardavėjas supranta, kad gali būti jog dėl įvairių kompiuterio ar monitoriaus charakteristikų ir (arba) nustatymų elektroninėje parduotuvėje demonstruojamo ir originalaus produkto išvaizda skirsis. Pardavėjas neatsako už jokius tokiu pagrindu pirkėjo priimtus sprendimus.
  • Pakeisti prekes kitomis arba jas grąžinti galima tik tais atvejais, jei prekės nebuvo naudotos ir nepažeista prekės etiketė ir pakuotė.
  • Grąžinant prekes arba jas pakeičiant kitomis, prekė turi būti grąžinta originalioje pakuotėje su pilna prekės komplektacija.
  • Pinigai už grąžintas prekes pirkėjui gali būti grąžinti per 5 dienas nuo prekių grąžinimo pardavėjui dienos ir pardavėjo patvirtinimo, kad prekes jis priėmė kaip grąžintas. Prekių pristatymo mokestis nėra grąžinamas.
  • Jei prekę pageidaujate grąžinti tam, kad pakeistumėte ją kita arba susigrąžintumėte sumokėtus pinigus, siūlome prekes grąžinti naudojantis saugių siuntų gabenimo bendrovių paslaugomis. Atsakomybės už negautas grąžinamas prekes neprisiimame. Prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.

 

Atnaujinta 2023.03.20